Sa vorbim! lets talk!

Fiecare are ceva de spus , nu ne trebuie decat curajul sa o facem !
Everyone has something to say, we need only the courage to do it!

Saturday, March 27, 2010

Un nou inceput !

A venit primavara!Un nou inceput...de fiecare data nou,de fiecare data ne dorim sa fie un inceput plin de realizari.Ne trezim dimineata optimisti,incepe o noua zi,o dorim frumoasa...ne uitam in oglinda si daca ne place ce vedem,zambim.E forta interioara de a te simti in stare sa mergi mai departe.Daca nu ne place ce vedem,e dezamagirea de un nou inceput ,un rid,o cuta,o neputinta.Forta sta in noi,in fiecare,sa vedem printre riduri,ca viata trece,odata cu noi si prin noi.Eu zambesc chipului din oglinda...un nou inceput,si chipul imi zambeste inapoi.E dorinta vie de a spune ca nimic nu este fara speranta,daca ne dorim!Sa aveti o zi frumoasa si un zambet minunat!

2 comments:

  1. Cand te privesti in oglinda sa nu fi niciodata dezamagit cum arati asa te-a creat dumnezeu si fi multumit ca ti-a dat viata si esti sanatos.
    Eu am fost mereu multumit de cum arat de viata de sanatate dar a venit o zi cand am pierdut tot,sanatate ,servici,speranta m-am inchis in mine ,pierdusem tot,colegi,prieteni, si ce e mai trist aveam dureri permanent nu ma calma nici un medicament iar medicii imi spuneau doar teorii fara rezolvare ,dar m-am adunat cu firea si m-am rugat la dumnezeu sa ma ajute sa gasesc calea .Am primit forta sa zambesc sa vad lumea cu sufletul si sa vad ce dar minunat am primit "viata" ,In final am descoperit ca viata e frumoasa cu tot ce tine de ea si ca trebuie sa ne bucuram de acest dar minunat,cand iti schimbi mentalitatea si gandesti pozitiv se rezolva tot,am gasit si vindecatorul meu un doctor cu suflet mare.Concluzie nu cum aratam conteaza ci sufletul si gandirea.

    ReplyDelete
  2. Ai dreptate,dincolo de ceea ce arata oglinda suntem noi.Tu esti un exemplu a ceea ce inseamna viata si puterea de a lupta cu destinul.

    ReplyDelete